Rządowe Centrum Legislacji w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku ds. gospodarowania środkami trwałymi w Wydziale Administracyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego
Główne obowiązki na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
- ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz ustalanie umorzeń w programie QUORUM Środki Trwałe;
- znakowanie środków trwałych zgodnie z wewnętrznymi zasadami Centrum;
- gospodarowanie składnikami majątkowymi Centrum;
- planowanie wydatków rzeczowych oraz inwestycyjnych, w tym przygotowywanie wkładu do projektu planu finansowego, także w układzie zadaniowym oraz opracowywanie miesięcznych harmonogramów planowanych do wydatkowania środków, w zakresie nadzorowanych umów i zamówień;
- dokonywanie zakupów, nadzór i kontrola oraz rozliczanie umów i zamówień zawieranych przez Centrum;
- sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach Komisji Przetargowej oraz odbiór usług i dostaw oraz sporządzanie protokołów odbioru;
- sporządzanie projektów umów i zamówień w tym monitorowanie przebiegu opiniowania umów i zamówień w Centrum;
- weryfikowanie ofert składanych przez zewnętrznych kontrahentów, w szczególności poprzez analizowanie cen rynkowych oraz negocjowanie umów/zamówień;
- rozliczanie umów i zamówień poprzez weryfikowanie dokumentów potwierdzających dokonanie operacji gospodarczych pod kątem celowości i gospodarności oraz prawidłowości i terminowości realizowanych umów lub zamówień, w związku z realizacją czynności związanych z kontrolą merytoryczną;
- analiza przepisów prawnych w zakresie zleconych spraw administracyjnych;
- inicjowanie i monitorowanie realizacji zleconych zadań administracyjnych;
- reprezentowanie Centrum w kontaktach z kontrahentami zewnętrznymi;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum, w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności nadzorowanych umów i zamówień.
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar zatrudnienia: pełny
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z gospodarowaniem składnikami rzeczowymi majątku.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w systemie EZD;
- doświadczenie w pracy w systemie QNT;
- znajomość pakietu MS Office;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- skany dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
- skany dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia;
- oświadczenia kandydata: o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji, następującej treści:
„Oświadczam, że:
- zapoznałam/łem się z informacją dotyczącą przetwarzania podanych przeze mnie danych osobowych, w celu prowadzenia procesu rekrutacji w Rządowym Centrum Legislacji (Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji), udostępnioną wraz z ogłoszeniem o naborze oraz zamieszczoną na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej RCL;
- wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w CV, liście motywacyjnym i pozostałych przedłożonych przeze mnie dokumentach danych osobowych (w tym szczególnych kategorii danych osobowych wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO), których podanie w procesie rekrutacji nie jest wymagane przepisami prawa. Jestem świadoma/y, że wyrażenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może być wycofana w każdym momencie. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- przyjmuję do wiadomości, że administratorem podanych przeze mnie danych osobowych jest Rządowe Centrum Legislacji.
(data i podpis)”.
Informacje dodatkowe:
- dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@rcl.gov.pl;
- termin składania ofert: do dnia 11 października 2024 r. Decyduje data wpływu do RCL;
- CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem;
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów;
- osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy;
- osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji;
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz.44), nie osiąga 6%;
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu;
- Rządowe Centrum Legislacji zastrzega sobie możliwość anulowania procesu rekrutacji bez podawania przyczyn;
- złożone dokumenty rekrutacyjne nie będą zwracane.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji
W wykonaniu obowiązków informacyjnych, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej „RODO”, Rządowe Centrum Legislacji uprzejmie przedstawia następujące informacje:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach, o których mowa w pkt 3, jest Rządowe Centrum Legislacji z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36 / Wspólna 6. Korespondencję w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kierować na wskazany wyżej adres lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kancelaria@rcl.gov.pl. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym związanych z korzystaniem z praw przysługujących osobie, której dane dotyczą, można również kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Administratora. Korespondencję należy kierować na adres: ul. Krucza 36 / Wspólna 6, 00–522 Warszawa (ze wskazaniem na kopercie: „Inspektor Ochrony Danych”) lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres: iod@rcl.gov.pl.
- Podanie niektórych danych osobowych w procesie rekrutacji jest obowiązkowe, jeżeli wynika to z przepisów prawa, w tym prawa pracy (np. art. 221 § 1 Kodeksu pracy pozwala pracodawcy żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie jej imienia/imion i nazwiska, daty urodzenia i wskazanych przez nią danych kontaktowych, a także – gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – danych dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia). Niedopełnienie obowiązku podania tych danych uniemożliwi uczestnictwo kandydata w procesie rekrutacji. Przetwarzanie danych osobowych kandydata, których udostępnienie w procesie rekrutacji nie jest wymagane przepisami prawa, odbywa się na podstawie zgody kandydata. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. W przypadku ubiegania się o zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej, wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak konieczne do uczestniczenia kandydata w procesie rekrutacji.
- Podane przez kandydata dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a jeżeli kandydat wyraził zgodę na przetwarzane jego danych osobowych w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora – także w celu rozpatrzenia aplikacji kandydata w tych naborach. Jeżeli pracodawca obowiązany jest żądać określonych danych od osoby ubiegającej się o zatrudnienie, podstawę przetwarzania tych danych stanowi konieczność wykonania ciążącego na administratorze obowiązku wynikającego z przepisów prawa, w tym prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W przypadku danych osobowych, których przetwarzanie nie zostało wskazane w przepisach prawa jako obowiązkowe, podstawę przetwarzania stanowi zgoda kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Przetwarzanie danych osobowych w celu rozpatrzenia aplikacji kandydata w kolejnych naborach odbywa się na podstawie zgody kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Odbiorcami niektórych danych osobowych przetwarzanych w celach określonych w pkt 3 są podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych w jego imieniu (np. dostawcy usług informatycznych, podmiot zapewniający ochronę budynku, w którym mieści się siedziba Administratora), osoby zatrudnione przez Administratora – upoważnione do przetwarzania danych w jego imieniu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a także podmioty, które przetwarzają udostępnione przez Administratora dane jako samodzielni administratorzy w celu wykonania usług na rzecz Administratora (np. dostawcy usług pocztowych).
- Dane osobowe kandydata będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku kandydatów, których proces rekrutacji zakończył się wynikiem negatywnym, zostaną usunięte lub zniszczone po upływie 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia rekrutacji. Jeżeli kandydat został zatrudniony w RCL – jego dane osobowe pozyskane w procesie rekrutacji będą przetwarzane zgodnie z właściwymi przepisami, w tym zwłaszcza dotyczącymi przechowywania dokumentacji pracowniczej. Ponadto, jeżeli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody, zostaną one usunięte lub zniszczone w przypadku wycofania zgody przez kandydata. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora – dane osobowe kandydata będą przetwarzane do czasu wycofania zgody, nie dłużej jednak niż przez kolejne 3 lata kalendarzowe następujące po roku, w którym wyrażona została zgoda.
- Kandydatowi przysługuje – na zasadach i w zakresie wynikającym z RODO – prawo:
- uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jego dane osobowe, a także prawo dostępu do tych danych, w tym żądania wydania ich kopii (art. 15 RODO),
- żądania sprostowania jego danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, lub ich uzupełnienia (art. 16 RODO),
- żądania niezwłocznego usunięcia dotyczących go danych osobowych (art. 17 RODO),
- żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych (art. 18 RODO).
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skarga powinna dotyczyć niezgodnego z przepisami RODO przetwarzania danych osobowych. Na terytorium Polski organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Przetwarzając dane osobowe w celach, o których mowa w pkt 3, Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany oraz nie stosuje profilowania.
Otrzymałam/-em:
………..…………….………….…….…………
(data i czytelny podpis)