20.06.2019, data aktualizacji serwisu: 17.06.2019 o godzinie 14:30
Rządowe Centrum Legislacji
Menu przedmiotowe
Rządowe Centrum Legislacji - strona startowa
Serwis odwiedziło:
5 507 311.000 osób

Biuro Administracyjne

Sekretariat:
e-mail: sekretariatba@rcl.gov.pl
tel:  +48 22 695-91-20
fax: +48 22 695-91-92 

Dyrektor Biura:
Wiesław Zarzecki

Wicedyrektor Biura:
Tomasz Raszczepkin

Naczelnik Wydziału Informatyki:
Bartosz Brodowski

 

W ramach Biura Administracyjnego funkcjonują:

  1. Wydział Administrowania;
  2. Wydział Informatyki;
  3. Wydział Kancelaryjny;
  4. Wieloosobowe Stanowisko do spraw Kadr.


1. Wydział Administrowania realizuje zadania w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania Centrum, w szczególności:

  • planowania i dokonywania zakupów rzeczowych na potrzeby Centrum;
  • administrowania pomieszczeniami Centrum;
  • prowadzenia spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;
  • zapewnienia obsługi Centrum w zakresie przewozu osób i korespondencji oraz składników mienia;
  • prowadzenia spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Centrum;
  • przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych;
  • organizacji szkoleń, w tym aplikacji legislacyjnej.

2. Wydział Informatyki realizuje zadania w zakresie:

  • zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych Centrum i ich utrzymywania;
  • zapewnienia sprawnego funkcjonowania serwisów internetowych Centrum i ich utrzymywania.

3. Wydział Kancelaryjny realizuje zadania w zakresie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej oraz prowadzenia archiwum Centrum, w szczególności:

  • rejestrowania, obiegu, przekazywania i przechowywania spraw przychodzących i wychodzących z Centrum;
  • obsługiwania sekretariatów Prezesa Centrum, wiceprezesów i dyrektorów komórek organizacyjnych;
  • przedkładania akt na posiedzenia Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów, Komitetu do Spraw Europejskich oraz Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji Prezesowi Centrum i wiceprezesom;
  • prowadzenia archiwum Centrum.

4. Wieloosobowe Stanowisko do spraw Kadr realizuje zadania w zakresie spraw pracowniczych pracowników Centrum, w szczególności prowadzenia:

  • spraw kadrowych związanych ze stosunkiem pracy, w tym prowadzenia akt osobowych pracowników Centrum;
  • spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników Centrum i ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;
  • ewidencji czasu pracy;
  • sprawozdawczości kadrowej;
  • spraw socjalnych;
  • spraw związanych z organizowaniem praktyk studenckich.

5. Biuro Administracyjne wykonuje także inne zadania zlecone przez Prezesa Centrum.

Data publikacji 14.07.2012

Data modyfikacji 22.01.2019 Rejestr zmian
Autor : Artur Orłowski

Osoba publikująca: Artur Orłowski
Departament Prawny i Orzecznictwa

Statystyka strony: 10534 wizyt
BIP – strona główna
rejestr zmian
ponowne wykorzystywanie
Polityka prywatności
patronat
WAI
POCKET PC
©1999-2019 Rządowe Centrum Legislacji. Zintegrowany System Biuletynów Informacji Publicznej BIP-E.PL